28. august 2011

Søndag

Da jeg vågnede idag, ærgerede jeg mig inderst inde at ikke have tilmeldt mig til ECCO Walkathon, som går af stablen idag, og det var lidt for sent at tilmelde sig, da gåturen var allerede startet.

Derfor besluttede jeg mig for at selv gå en lille tur i området hvor jeg bor, vejret var dejligt og lidt kølig. På vejen tilbage, gjorde jeg en stop i baresso, og gik rundt i kongens Nytorv, hvor der er udstilling af "Wild Wonders of Europe", fik jeg pludselig lyst til at tage nogle få billeder via mobilen, så her kan I se dem.. :)

En lille udpluk af billederne fra udstillingen





Kongens Nytorv



 Under turen, gjorde jeg en lille stop hos Topshop, og fandt en pæn sweater :)

 Nabogaden til min gade, Store Kongensgade, se hvor klar himlen er :)
Håber resten af søndagen, blir lige så god som den begyndte..

2 kommentarer:

  1. Hvor pludseligt - jeg ærgerede mig også over ikke at skulle gå med - men see you næste år så! :D


    P.s. Fine billeder!

    SvarSlet