9. august 2011

4:18:4

Så er sommeren ovre.
Den har været utrolig for mig, der er sket en forandring i mit liv under sommeren, hvilket føltes lidt underligt i begyndelsen men hvilket jeg faktisk har det godt med lige nu.

Jeg har slet ikke fået trænet så meget som jeg ville under sommeren, hvilket jeg prøver at indhente i denne uge, men måske har jeg krævet lidt for meget af mig selv...

Sådan ser min uge ud, i forbindelse med motion:
Mandag: Svømning med JUF - Tjek :)
Tirsdag: 5 km løb - Tjek :)
Onsdag: Svømning med JUF
Torsdag: Änglamark løbet med mor
Fredag 4:18:4 Triatlon med SW og 2 andre. (400 m svømning, 18 km cykling, 4 km løb)





Lørdag: Hviledag (det er vist tiltrængt til den tid hihi)
Søndag: Vejle fjordsvøm (1,3 km) med JUF og SB.

Håber jeg klarer ugens udfordringer hehe :) Hep på mig folks. :)

Og tak til jer som deltog til Overlevelsesturen for at gøre min uge fantastisk :) Og tak til MJP og OTE for en god men hård uge i NBL. I var fantastiske at have ved min side :)

I'm looking forward to my new way of life... See ya people

1 kommentar:

  1. fedt med trialton på fredag! vil gerne deltage med til næste år.

    Hepper på jer!

    SvarSlet