16. marts 2011

Velkommen

Velkommen til Tina's Verden.

Jeg er blevet inspireret til at begynde at skrive blog. Der er 2 bestemte personer der har inspireret mig, ved at læse deres blog. Disse to er meget ærlige og jordnære personer, det er ihvert fald hvad jeg har fået indtryk af via deres blog.

Jeg elsker disse to personers måde at skrive deres blog på. De er meget forskellige men alligevel elsker jeg deres blog og derfor selv får lyst til at oprette min egen blog, hvor jeg kan dele mine tanker, oplevelser og daglig dage i medgang og modgang.

Jeg ser frem til at udfordre mig selv med at skrive herinde i bloggen samt finde ud af hvordan det fungerer og forhåbentligt blive lidt bedre til bloggens design, for det ser lidt håbløst ud lige nu synes jeg.. Men måske får jeg hjælp fra de dygtige bloggere derude i verdenen.

Bloggen er hvor jeg ganske enkelt fortæller mine holdninger og oplevelser, så I behøver ikke være enige i hvad der bliver skrevet herinde. Det blot en sted man kunne udtrykke sig, så tingene ikke ligger og rumstere i en selv.

Nå men, tror det var det for denne gang..

See ya people

4 kommentarer:

  1. Great :) velkommen til :) Glæder mig til at følge med. :)

    SvarSlet
  2. Jamen det er dejligt med flere døve, der blogger. Velkommen til blog-verden, og jeg håber at du nyder at blogge her, og jeg følger flittigt med.

    Emilie, www.emilievm.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Velkommen til blog-verden :)

    SvarSlet
  4. Velkommen til blog-verden :)

    SvarSlet