18. marts 2011

Det Ufede....

ved at være arbejdsløs, er simpelthen at man keder sig ofte og ikke bliver glad når der "endelig" er weekend og at man altså "aldrig" har ferie..

Ser frem til at begynde på elevpladsen d. 1 april!!! :o)

Men idag har jeg ihvert fald, i det mindste hygget mig. Løb en tur på 5,6 km (ja det er utroligt nok, udenfor i det hæslige vejr, og fordi jeg ik troede jeg kunne...) og så var jeg en tur i Rødovre, på jagt af en øreringe som jeg rent faktisk havde før, men som gik istykker til festen i Heidi's Bier bar i Odense forleden, og den fandt jeg JUBIII, og ovenikøbet fandt jeg de fedeste solbriller..

Så jeg er total klar til sommeren!! Den må gerne snart komme.. Sol, kære SOL, jeg beder dig.. Kom frem..

Her kommer lige billeder af øreringen jeg snakker om og så den fede solbriller.


Imorgen står der Boksetræning i Fitness World og Søndag står det på Brunch med forældre :) Glæder mig!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar