28. marts 2011

Grineflip..

Igår fik jeg sq en grineflip da jeg så Jersey Shore, havde simpelthen glemt hvor morsomme de var! :) Det er længe siden at jeg har fået en ægte stor grineflip, at jeg havde ondt i maven bagefter :)

Weekenden har været begivenhedsrig og rigtig hyggelig!! Fredag aften var mine veninder, Bianca og Christina hos mig til en lille fødselsdagsmiddag hvor vi fik god mad og god dessert. Vi sad og snakkede ud til midnat, men så var det sq på tide at de to tog hjem, da vi alle 3 skulle tidligt med tog til Nyborg om lørdagen, hvor vi deltog til DDU's ordinære generalforsamling.
Jeg var der som referent, hold da kæft man det var godt nok hårdt.. Det hårdeste var at skulle følge med i tingene der blev sagt i en lynhastighed og så nå at skrive det hele ned, men det var lærerigt. Senere om aftenen fik jeg min fridag ved at være med til festen og være tilskuer til en underholdende Miss Danmark konkurrence hvor Mette Aaen vandt, stort Tillykke til hende!!
Det var sjovt at vende tilbage til Nyborg skolen og se hvordan den ser ud nu for tiden, minderne vælter også frem. Det sjoveste var da jeg fandt min årgangs afgangsbillede og så hvor GRIM jeg så ud dengang.. hehe..

Tak for en skøn weekend people!! Lige nu er jeg i Vejle hos kæresten og katten og hygge sig, skal jo nå det inden jeg starter min elevforløb hos DDL/DDU på fredag. Det bliver 2 lange men også spændende år hos dem, det er jeg sikker på :)

See ya people...

Og Olivia.. Husk nu at se "En verden udenfor" ;) Det var bare for at drille :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar