16. april 2012

1/2 Maraton - Tjek!

Igår søndag d. 15. april 2012 gennemførte jeg mit livs første halvmaraton! 
Tiden blev: 02:13:07 (Mit mål var at nå det under 2 timer og 15 min så jeg er tilfreds!)
Jeg valgte at følge fartholdere med sluttiden 2 timer og 5 min, men de løb alt for hurtigt i starten for at indhente det tabte tid (som vi tabte ved at vente på at løbet kom igang efter startskuddet) hvilket gjorde at jeg blev træt allerede ved 12 km. Derefter støttede min far mig og hjalp mig op på hesten igen!
I kan tro at det var hårdt! Ramte muren ved 14 km, derefter skulle jeg bare gå lidt, så det gjorde jeg lidt smule og tog små pauser ved væske depoterne. Ellers gennemførte jeg sq løbet, hele vejen igennem!! SO PROUD!! :) 

Nyd billederne, de er taget af den søde fotograf/heppepige Emilie Mahler, og er derfor copyrightet. 

Mig lige før start 

 Lige et nærbillede, lidt anstrengt smil, men jeg var jo nervøs...

 Så er man igang!! ca 20m fra start :)

 Pyha, halvvejs næsten (omkring de 10 km)


 Få centimeter fra målet! Med far ved min side! 

 MÅÅÅÅÅÅLLLL!!! JUBLER!!!
 Færdig! Hov er det allerede slut?! (EJ! Der var jeg godt færdig!)
Tak til Farmand for at have bakket mig op hele vejen - havde ikke klaret det uden dig! 
 Stolt mor, som iøvrigt løb meget hurtigere end mig!! 

 Der skal jubles! Med Sofia Bjørn som osse gennemførte løbet i flot stil! Sådan tøs! 

Det obligatoriske funny pic! Tak for dagen!! 

Næste mål: 5 km på 25 min! F**king hell yeah! Come on!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar