6. maj 2011

Travlhed

Halløj Venner

Ja, bloggen ligger stille for tiden, det NEMLI' fordi jeg er igang med at ordne min lejlighed inde i København.

I kan tro at det er hårdt når man har et arbejde ved siden af, men jeg er rigtig heldig at have en veninde der hjælper med at male lejligheden, så jeg sørger kun for de praktiske ting, såsom flytning af ting fra Vejle og fra min forældre.
Idag har jeg haft fri fra arbejdet for at køre til Vejle og hente mine ting, og så tilbage igen, I kan tro det var hårdt men hyggeligt fordi vejret var godt så naturen var skøn at kigge ud på..
Jeg har købt et nyt tøjskab og sofa, skabet fik vi hentet idag, sofaen får jeg desværre kun d. 24 maj så jeg skal finde ud af hvordan jeg skal sidde henne i lejligheden frem til sofaen kommer, det bliver måske en underlig løsning men hvem ved hihi :)

Nå men, ville bare undskylde for at bloggen stod stille og gør det nok i flere dage endnu.

Imorgen skal jeg hen til lejligheden og ordne flere ting, og så til mine 2 dejlige tøser's indflytningsfest, det glæder jeg mig til :)

See ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar