12. maj 2011

Endelig...

...bor jeg i min nye lejlighed :o)

Det føltes underligt men samtidigt dejligt fordi jeg nu nyder at være sammen med min lille kære kat Anton.
Det føltes underligt fordi der er ingen sofa i lejligheden så min eneste siddemulighed er på sækkestolen jeg har fået af Dyhr, eller de kedelige klapstole jeg har lånt af min forældre. Samt fordi lejligheden mangler at blive malet nogle steder hen og jeg mangler kommode til flere af min ting, men ved ikke rigtig om jeg har råd til at købe en ny kommode, nu hvor jeg har valgt at købe en "mindre dyr" sofa..
Så I kan tro at der er meget rodet herinde... MEN I kan også tro at jeg virkelig nyder at bo her allerede, da det er tæt på alt og alle.. Det tager KUN 7, ja 7 sølle minutter at cykle til arbejdet, 3 min til strøget!! Og så er der mange små hyggelige cafeer og kro tæt på min lejlighed, som man bare kommer i godt humor ved at komme forbi og se folk hygge sig derinde.. Og så er der 4 forskellige supermarkeder i nærheden, max 500 m væk til den længste.. det er utroligt for en tidligere "storkøbenhavner" som mig hehe..

Nå men jeg har en billede i mobilen som jeg meget gerne vil vise her på bloggen, men ikke kan fordi jeg ikke har den ledning der skal til for at billedet kan komme ind på computeren - så jeg venter til jeg får den fra min kære Dyhr :)

Håber I alle har det godt..

See ya

3 kommentarer:

  1. Hej søde. Hvordan får du en sådan lejlighed hurtig?? :)

    SvarSlet
  2. Lyder bare godt, og så cyklede jeg forbi dit kvarter i dag :) Håber at se din lejlighed en dag!

    SvarSlet
  3. Tillykke med lejligheden, forresten. Jeg glæder mig til det bliver min tur til at flytte, forhåbentlig efter sommer.

    LilleKrille.blogspot.com

    SvarSlet