10. april 2011

Lovin' Fitness World

Ja, vil bare lige kort fortælle at jeg er utrolig stolt af mig selv, fordi jeg nu er begyndt at træne 3 gange om ugen. Jeg er doven af natur, så det er en bedrift for mig :)

Idag var jeg også ude og løbe 5,6 km ruten i det dejlige vejr og det nød jeg rent faktisk.. :)

Og så er jeg virkelig forelsket i det nye Fitness World centret i Taastrup, fordi den ligesom har alt, gode maskiner og gode hold-træning som jeg virkelig føler jeg får noget ud af..

Så håber jeg (som de fleste andre tøser) at kunne tabe mig nogle kilo'er på maven hihi.. Men ikke desto mindre har jeg det faktisk ligesom bedre med mig nu hvor jeg dyrker motion 3 gange om ugen, man har ligesom mere overskud til de daglige gørelser.. underligt nok..

Ja, det var vist bare det jeg ville fortælle jer :) See ya

2 kommentarer:

  1. Hvor dejligt! Man får altid en god samvittighed og en god følelse hvis man har dyrket sport, og man sover godt bagefter.

    Glæder mig til at kunne løbe igen på et tidspunkt!

    SvarSlet
  2. Ja det har du helt ret i :)
    Kan godt forstå at du glæder dig til at kunne løbe igen på et tidspunkt, det må være hårdt at gå med krykker..

    SvarSlet