5. april 2011

ASL-kursus

Hola folks..

Idag har jeg haft en rigtig lang dag på arbejdet, og efterfølgende ASL-kursus på DDU-kontoret. Så jeg er godt smadret nu, men det har været en spændende dag, hvor jeg fik nye opgaver på arbejdet og lært nogle basis tegn for ASL.

ASL kursus var sjov, spændende og lærerig selv om næsten halvdelen ikke kom af forskellige årsager.. Vi lærte tegnene for bl.a. alfabetet, tallene, familiemedlemmer, farver og HV-spørgsmål.. Det er faktisk interessant, da jeg troede jeg kunne en smule fra "international"-tegnsprog, og det kan jeg også men der er også meget jeg ikke vidste hvordan man sagde på ASL. Ser allerede frem til næste tirsdag til runde 2 :)



Så nu tror jeg at jeg vil finde dynen, så jeg kan være frisk til en ny dag imorgen..

See ya  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar