7. januar 2012

A'dam

Ja som I måske undrede jer d. 27. december hvor jeg pludselig skrev i Facebook at jeg stod i lufthavnen.. Jeg tog nemlig på en spontan lille tur til Amsterdam.. Som dog ikke blev helt som jeg havde forventet, men den blev trods alt en okay hyggelig lille tur.

Næste gang jeg skal til Amsterdam, skal der være en der viser mig alle de graffiti og alle de smukke kroge i Amsterdam som jeg missede denne gang!!

Jeg tog ikke så mange billeder, da jeg ik følte at der skete noget specielt som jeg gerne ville huske.. Men tog nogle få billeder den sidste dag.. Så her kan I få en lille glimt af min tur..


 Første aften ved red light district

Boede hos Boaz i en par dage, her er han med katten Toetje.

Hollandsk øl, skulle der selvfølgelig drikkes mens man var dernede

Mig med de (vanvittigt) høje brødre Stappenbeld, som i øvrigt var min bodyguards den dag, da jeg shoppede :)

En fest uden jægerbomb? Nopz!!! Uden ordentlig shotsglas (de har ik dem i den bar?!?) og uden en bartender der ik ved hvad jægerbomb er, må man selv improvisere sig til resultatet :)


Mig og Meike den sidste aftenen dernede.. Tak for selskabet skønne tøs :)

Tak for denne gang Amsterdam, næste gang bliver forhåbentligt bedre! :) Byen er jo skøn! <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar