7. september 2011

I heart running!

Ja, som I nok har fanget, er min store passion for tiden nemlig løb!

Idag har jeg fået to nye bedste venner, i forbindelse med mine kommende løbeture :)
Det er dem her:
Jeg glæder mig allerede til at afprøve dem! :)

Nu har jeg også sat nogle mål for mig selv, da jeg utroligt nok løb 10 km. på 57,32 minutter til DHL i fredags :) Hvilket gav mig lidt mere blod på tanden til at opnå noget jeg troede var umuligt for et år siden.

Mål 1:
5 km på 25 minutter.
Dertil er der delmål og de er flg.
1. 26:30
2. 26:00
3. 25:30
(min nuværende rekord på 5 km er 26:54)

Mål 2:
Eremitageløbet d. 9. oktober som er på 13,3 km inklusive masser af bakker..

Derfor har jeg tænkt mig at forsætte min gode vilje i at løbe mindst to gange om ugen, så håber jeg på at også kunne få mig selv til at løbe lidt interval, så min mål 1, måske kan lade sig gøre noget hurtigere. :)

Det er ikke et mål endnu, men måske blir det en dag et mål, at løbe halvmarathon.. :)

See ya people..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar