30. juni 2011

Misundelig....

Jeg vil bare gerne have dette ud, derfor skriver jeg det herinde..

Jeg er misundelig på dem der er med som frivillig under EM i Odense, jeg havde også tilmeldt mig i første omgang, men da jeg fandt ud af at det ville være sammenstød under min sommerferie med pigerne, valgte jeg at lave det om til kun en uges frivillig, men så fortrød jeg og meldte mig fra, eftersom jeg troede at jeg selv skulle betale for min sommerferie (Nej det skal jeg åbenbart ikke...)

Og nu fortyder jeg det inderligt for der har IKKE været noget at lave på arbejdet i denne uge og jeg har kedet mig, og da jeg var i Odense i mandags for at se de danske drenge spille, kunne jeg se hvor meget de frivillige fik ud af at være der.. Og der blev jeg godt bitter på mig selv, at jeg var så dum til at melde mig fra, fordi jeg hele tiden skal tænke på at tilfredsstille andre personer, og tro at jeg får det bedste ud af det hvis jeg er sammen med visse personer hele tiden!
Måske skulle jeg begynde at tænke lidt mere på hvad jeg i virkeligheden selv ville!

Hvis jeg ikke var så dum, ville jeg være i Odense nu og lære en masse nye ansigter at kende, særligt en person som jeg gerne vil lære bedre at kende.. Og være udenfor i det dejlige vejr og være aktiv (istedet for at kede sig grænseløst herhjemme) og grine, more sig, få flere erfaringer som frivillig...

Ja kort sagt, er jeg bitter over at jeg ikke lytter til mig selv sommetider..

Til jer frivillige --> Jeg misunder jer, fordi I har mod på at deltage og få en masse ud af det, og fordi I ikke bare lader jer blive hjemme og kede sig som jeg gør...

1 kommentar:

  1. Jaa, det er træls at du ikke tilmeldte dig alligevel. Det er hårdt at være frivillig, men ja fremover ved du selv at du har lært at du skal lytte mere til din mavefornemmelse. Jeg håber ellers at du får snart det bedre, og de frustrationer forsvinder.

    Og det med dit første indlæg for nylig: du er smuk på din egen måde. Tænk på de gode ting ved dig selv som du synes godt om, så det er vigtigt at du har nogle gode ting ved dig selv.. Måske det med du er skuffet over at du ikke tilmeldte EM har påvirket dit humør.

    Jeg håber at vi ses igen på et tidspunkt. Godnat søde, og sov godt. Husk på hvorfor din kæreste og dine venner elsker dig. Knus knus

    SvarSlet